6 Smoothies που καίνε το λίπος και διώχνουν το φούσκωμα!

1. Smoothie με μάνγκο
Ξεκίνα τη μέρα σου γεμάτη ενέργεια και δύναμη και κυρίως με επίπεδη κοιλίτσα!

Βάλε στο μπλέντερ:

  • μάνγκο
  • φυσικό χυμό πορτοκαλιού
  • vegan γιαούρτι

Σέρβιρε σε ψηλό ποτήρι και απόλαυσε την υπέροχη και δροσερή γεύση του πριν ξεκινήσει το απαιτητικό σου πρόγραμμα.

2. Smoothie με καρύδα και μπανάνα
Λιγουρεύεσαι τη γεύση της σοκολάτας αλλά θέλεις να έχεις και flat στομαχάκι. Αυτό το smoothie μπορεί εύκολα να ικανοποιήσει την επιθυμία σου για γλυκό.

Βάλε στο μπλέντερ:

  • ρόφημα ή γάλα καρύδας
  • μπανάνα παγωμένη στην κατάψυξη
  • σκόνη κακάου χωρίς ζάχαρη
  • λίγη σκόνη βανίλιας
  • κανέλα
  • μισή κουταλιά του γλυκού τσίλι

3. Smoothie με μήλο και σπανάκι
Αυτό το υγιεινό smoothie έχει σπανάκι μέσα αλλά τη γεύση του την «σκεπάζουν» τα μήλα και η κανέλα.

Βάλε στο μπλέντερ:

  • χυμό μήλου
  • αχλάδι
  • μήλο
  • σπανάκι
  • κανέλα
  • πάγο

Πρόσθεσε νερό στο μείγμα αν το προτιμάς πιο ρευστό. Το σίγουρο είναι πως θα έχεις δύναμη για όλη την ημέρα!

4. Smoothie με πεπόνι
Το απόλυτο καλοκαιρινό ρόφημα! Είναι ελαφρύ, αναζωογονητικό και η καλύτερη λύση για να κλείσεις μια ζεστή ημέρα.

Συνδύασε μέσα σε ένα μπλέντερ:

  • αγγούρι
  • πεπόνι
  • φυσικό χυμό φρούτων του πάθους
  • πάγο

Συμπλήρωσε στο τέλος με φρέσκα φύλλα μέντας. Βάλτο σε ψηλό ποτήρι, και απόλαυσέ το ακόμη και σαν ένα κοκτέιλ χωρίς αλκοόλ!

5. Smoothie με μπανάνα και κακάο
Κλασικός αγαπημένος συνδυασμός της μπανάνας με σοκολάτα!

Βάλε στο μπλέντερ:

  • μπανάνα
  • σκόνη κακάο ή λίγο σιρόπι σοκολάτας
  • γάλα αμύγδαλου
  • τριμμένο πάγο

Προσθέτεις προαιρετικά αμύγδαλα ή καρύδια για παραπάνω ενέργεια και καλά λιπαρά. Μια γρήγορη, δροσιστική, νόστιμη «μη αμαρτία», ιδανική για τις ζεστές ημέρες του καλοκαιριού.

6. Smoothie με μπανάνα και βασιλικό
Αν και μοιάζει παράξενο να προσθέτει κανείς μυρωδικά ή μπαχαρικά σε smoothies, ο βασιλικός για παράδειγμα σε μικρές ποσότητες δίνει μια εξωτική νότα στο ρόφημά σου.

Βάλε στο μπλέντερ σου:

  • γάλα αμυγδάλου
  • μπανάνα
  • ανανά παγωμένο από κατάψυξη
  • 1 φύλλο βασιλικού
  • λίγο τζίντζερ
  • τριμμένο πάγο

Έτοιμο το smoothie πλούσιο σε βιταμίνη C, φυτικές ίνες και χαμηλό σε λιπαρά.

Πηγή: tlife.gr